Hotelkamers
Suites
Business Suite
Check-in v.a. 14:00 uur
Check-uit tot 12:00 uur

Onze Business Suite (52m2) bestaat uit een apart slaap- en woongedeelte. Ideaal voor een overnachting in combinatie met een zakelijke bijeenkomst. Het aparte zitgedeelte is ingericht om formele of informele besprekingen te houden. In de aparte ruimte is een vergadertafel voor vierpersonen aanwezig met daarbij een apart toilet.

De suite is voorzien van een tweepersoons twinbed, koffie- en theefaciliteiten, climate control, klein koelkastje, telefoon, flatscreen en kluisje welke geschikt is voor laptop. De ruime badkamer beschikt over een bad, aparte douchecabine, dubbele wastafel en een aparte toiletruimte. De suite heeft een ruim privé balkon op het zuiden met gezellig zitje. Uiteraard kunt u als gast van Hotel Arnhem gebruik maken ons WiFi netwerk en onze wellness- en fitnessfaciliteiten.

Bij reservering voor een derde persoon wordt er een bedrag van € 15,00 in rekening gebracht voor een extra bed. In onze Business Suites zijn huisdieren niet toegestaan. 

De Business Suite is exclusief ontbijt. Uiteraard is het mogelijk om deel te nemen aan ons uitgebreide ontbijtbuffet. Kosten voor het ontbijt zijn € 13 per persoon en deze wordt aangeboden op:

  • Maandag t/m vrijdag van 7:00 tot 10:30 uur
  • Zaterdag en zondag van 7:00 tot 11:00 uur.

Tijdens uw verblijf kunt u ook gebruik maken van roomservice. Op uw kamer vindt u een roomservice kaart met de gerechten die u kunt bestellen en verdere informatie.

Voor slechts € 15,00 kunt u gebruik maken van een gevulde minibar met drinken en snacks. Vraag onze receptiemedewerkers naar meer informatie over het minibarpakket.

Boek Business Suite

Onze gasten beoordelen ons met een

8,0
uit 12831 betrouwbare beoordelingen

In de suite

  • Gratis WiFi
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Telefoon
  • Bureau
  • Kluisje
  • Gratis parkeren
  • Twin bedden
  • Föhn
  • Aparte douche
  • Bad en douche
  • Rookvrij
  • Balkon of terras
  • Toilet
  • Apart toilet
  • Kluis geschikt voor laptop
  • Klimaatbeheersing
  • Vergadertafel
  • Dubbele wastafel
  • Nespresso apparaat
  • Zithoek
  • Pantry keuken
Bekijk meer

In en om het hotel

  • Massage (op afspraak)
  • Gratis WiFi
  • Gratis parkeren
  • Opladen elektrische auto
  • Sauna
  • Fietsverhuur
  • Roomservice
  • Was- en stomerijservice
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Terras
  • Rookvrij
  • Fitness
  • Restaurant
  • Bar
  • Solarium
  • Speeltuin
  • Afgesloten fietsenstalling
  • Golfbaan
  • Wellness, w.o. gratis gebruik te maken van:
    • Stoomdouche
    • Sauna
    • Fitness
  • Zalen
Bekijk meer

Handig om te weten

  • Annuleren kan kosteloos (tot 24 uur voor aankomst).
  • Inchecken vanaf 14.00 uur.
  • Uitchecken tot 12.00 uur.
  • Toeristenbelasting: € 2,00 p.p.p.n.
  • Ontbijt € 13,00 p.p.p.n. Ontbijt is van maandag tot en met vrijdag van 7.00 tot 10.30 uur. Op zaterdag en zondag van 7.00 tot 11.00 uur.
  • Betalen kan met CreditCard, iDeal of contant aan de balie (voorwaarden verschillen tijdens feestdagen).
  • Roomservice wordt aangeboden voor € 7,50 per bestelling. Tussen 12.00 en 22.00 uur kunt u roomservice bestellen.
  • Lazy Sunday: late check out is mogelijk tegen betaling. Neem contact op met onze receptiebalie voor de voorwaarden en beschikbaarheid.
  • Honden zijn enkel toegestaan op de Comfort kamers (toeslag € 15,00 per hond per nacht) en een maximum van twee honden per kamer.
Bekijk meer