Hotel Arnhem is open

Van der Valk Hotel Arnhem is volledig geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Arnhem.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Restaurant

Ons restaurant is - volgens richtlijnen vanuit de overheid en RIVM - volledig geopend voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf.  

Hotelgasten
Als hotelgast kunt u bij ons heerlijk genieten van ontbijt, lunch en diner in ons restaurant. Ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een uitgebreid ontbijtbuffet. Onze lunch- en dinergerechten zijn à la carte te bestellen. Ook bieden wij onze hotelgasten contactloze roomservice aan. 

Externe gasten
Wij ontvangen ook heel graag gasten van buitenaf in ons restaurant en op ons zonnige terras.

  • Een reservering is verplicht. Om te reserveren vragen wij u telefonisch contact op te nemen met onze recceptiemedewerkers via 026-4821100. 
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host uw reservering doorneemt en u een tafel wijst.
  • Bij aankomst vindt er een triagegesprek plaats waarin onze host verplicht is een aantal vragen te stellen over uw gezondheid. 
  • U kunt met maximaal 2 gasten aan tafel of een gezamenlijke huishouden.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten. 

Bar Brasserie West-End
Afhankelijk van de weersomstandigheden is onze Bar Brasserie 'West-End' geopend. Bij mooi weer verwelkomen wij u graag op ons zonnige terras en/of in ons vernieuwde restaurant op de begane grond. Bij slecht weer bent u van harte welkom in onze Bar Braserie in het souterrain van ons hotel. 


 

Fitness & Wellness

Onze fitness zaal en wellness ruimte zijn weer geopend. De gezondheid van onze hotelgasten staat te allen tijde op nummer 1 en om dit te kunnen garanderen hanteren wij aangepaste maatregelen. Indien u gebruik wilt maken van onze fitness- of wellnessfaciliteiten, vragen wij u vooraf een tijdslot te reserveren bij de receptie. Met een maximum aantal gasten per tijdslot kunt u veilig en vertrouwd genieten van onze fitness- en wellnessfaciliteiten. 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen 
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie via 026-4821100. 

Met gastvrije groet, 

Team Hotel Arnhem


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk Hotel Arnhem als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant mogen ook weer geopend zijn. Het à la carte restaurant, de hotelbar en het ontbijtbuffet zijn daarom weer beschikbaar voor zowel hotel- als externe gasten. 

Is het bezoeken van Van der Valk Hotel Arnhem veilig?
Wij nemen uw gezondheid en die van onze medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kan worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van ons restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. 

Kan ik als gast van buitenaf gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als gast van buitenaf mag u gebruikt maken van ons restaurant. Wij hanteren hier aangescherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Ook vragen wij u vooraf te reserveren om uw plekje te garanderen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw kamer vindt. U kunt onbijt en diner op uw hotelkamer laten brengen. 

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Ons restaurant is geopend voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf. Wij serveren hier ontbijt, lunch en diner. Tevens kunt u hier terecht voor een drankje en/of hapje. Bar Brasserie 'West-End' is helaas gesloten. Onze fitness zaal en wellness ruimte zijn ook weer geopend met aangepaste maatregelen. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja. Wij raden het aan om uw fiets op voorhand te reserveren. Dit kan telefonisch (026 482 11 00) of via e-mail: receptie@arnhem.valk.com.

Kan ik gebruik maken van de fitness- en wellnessfaciliteiten?
Ja, onze fitness- en wellnessfaciliteiten zijn weer geopend voor hotelgasten.